En blogg om min familj och mina hundar

onsdag 14 juli 2010

semester vad överreklamerat

Så då har man semester då. Ha varför då för att man ska hinna märka hur jävla fattig man är hur jävligt man mår och hur lite man vill göra?

Jag tar hand om Jolt det gör mig glad, sedan sover jag det gör ingenting med mig. Jag blir inte piggare, bara mindre bedrövad.

Elak är jag gnällig och tvär det talar familjen om för mig, inte blir jag gladare av det precis.

Försöker jag att åtminstonde hålla rent hemma ja då går dammsugaren sönder, jag har inte ens pengar att köpa en ny skitmaskin ens, kul eller hur semester Ha!!!

Jag har inte ens pengar att supa ner mig för, inte har jag viljan till det heller.
Jag vill ta mig tusan ingenting.

Hur ska det här sluta måste komma ur den här jävla bubblan snart annars kommer jag att sätta mig ner och lipa resten av livet. Det är nära nu vilja lova.

Vill inte vill inte vill inte, inte vill inte vill inte vill jag vara sådan här.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar