En blogg om min familj och mina hundar

söndag 10 oktober 2010

MY Dog 2011 bokat

Igår så anmälde jag Jolt till "My dog 2011" utställning i GBG.
Hon är anmäld till den Torsdagen 6 januarie än så länge får se om jag anmäler henne till Fredagens utställning.

På Torsdagen så är det en domare vid namn: Leif Ragnar Hjort från Norge.
På Fredagen heter domaren: Willemine van Deyl från Nederländerna.

Vore kul att ställa henne för två olika domare som dessutom kommer från två olika länder, Jag tycker själv att hon växt till sig en del sedan förra utställningen.

Om jag ställer henne bägge dagarna beror på om jag kan vara ledig på fredagen samt om vi får kinesa hos någon av mina bägge systrar i GBG.

Jag hade inte tänkt ställa henne alls i höst/vinter men jag blev för sugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar