En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 23 februari 2010

Bilar går åt fanders och tågen står stilla

Idag ska jag gå till jobbet med mitt nya sjukintyg sedan ska jag gå förbi Håkan bildoktorn och tala om min stackars sjuka bil som fick ont i vatten pumpen igår. Det blir en rejäl promenix för Jolt men om några timmar så går hon nog med glädje.

Rianna skulle åka hem idag det kommer inte att ske för hennes tåg är inställd. Vi hoppas att hon ska kunna åka hem på torsdag åtminstonde. Jag och Johan är nöjda med att ha henne här men hon måste ju hem till skolan och det kan vara skönt att landa lite innan skolan börjar.

Mina kära vänner krockade med en buss igår så deras bil är knas, jag fick gå och hämta deras hundar tills de kom hem igår eftermiddag. Kalle är jätte förstjust i Laban och är väldigt sugen på att behålla honom här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar