En blogg om min familj och mina hundar

söndag 31 juli 2011

Johan tar med mamma och pappa till Morgongåva och tittar på lägenhet.

Igår lördag så var jag med Johan och Roger till Morgongåva och tittade på lägenhet till Johan.




Resa var lång men gick jätte bra Roger körde Johan höll låda och jag satt i baksätet och mös.




Gården består av natur bra början.

Porten ser ut som en port gör mest.
Lägenheten är liten ett rum med kokvrå och toalett med dusch.
Men föreningen verkar välskött och välorganiserad med egen vaktmästare.
Lägenheten har nya golv och toaletten är nyrenoverad, kokvrån är som sagt en vrå, luckorna skulle kunna må bra av lite färg men är fullt dugligt,
Vad som är ett riktigt plus är närheten till naturen, bussen, tåget och ica. samt lugnet, verkar inte vara mycket yngre festprisar som bor här inte. Precis som Johan vill ha det.

Men hur gick det nu då undrar ni.
Jodå han kommer med allsäkerhet att få lägenheten med inflyttning om en vecka typ.

1 kommentar:

  1. Så bra att ni hitta en lägenhet :) hälsa grattis till honom från mig och Rosa :)

    SvaraRadera