En blogg om min familj och mina hundar

söndag 7 februari 2010

min helg på gott och ont

Barnen blev hämtade av sin far här i Tibro i igår förmiddag de skulle på stort kalas farmor fyllde 80 år i veckan.
Erik fick han hämta i B-gårn han hade sovit över där.

Vi blekte håret på Erik i helgen.


Jag och Kalle var på TibroBruksHundsKlubbs 40-års jubileum. Det var årsmöte (jag åkte på att vara i valberedningen på 2 år)middag med spex och dans väldigt trevligt.Jag hade tänkt dricka vin till maten men åkte på en ny pencillinkur i veckan.

Jolt hade det bra hos Rosa och Nettan där hon busade med Texas och katterna.

I natt så sprängde någon vår wobblerbrevlåda surt.
Tur för dessa snorvalpar att Kalle inte kom ikapp dem.

Idag märkte jag att Jolt börjat löpa.

Lite upp och lite ner mad andra ord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar