En blogg om min familj och mina hundar

torsdag 18 augusti 2011

Det händer saker med Jolt också

Jolt blev VeryGood på ras specialen i Vårgårda, hon är avelsbedömd men det slutliga resultatet på det lär ju dröja bedömningen sker i Holland.
Specialen var för övrigt en väldigt trevlig tillställning.

Vi har i veckan ögonlyst henne utan anmärkning samt tagit blodprov som skickas till Tyskland för analys vilket också lär ta ett tag innan vi ser resultatet på. Men bägge hennes föräldrar är fria så jag är inte specielt orolig.

Jag har anmält henne till Rallylydnads tävling officiel här i Tibro den 10 september som jag lagt in tidigare.

Hon är nu löp som jag kan bedöma det hela. med allt vad det innebär. På söndag förmiddag så ska hon få gå sitt första öppna viltspårs prov så håll nu tummarna för lilla hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar