En blogg om min familj och mina hundar

lördag 9 januari 2010

My Dog slutresultat

Jolt gick inte vidare vid "Bästa valp för dagen" men jag är så nöjd med henne för hon gick riktigt bra idag.
1 klassad och HP och dessutom BIR jag kunde inte hoppats på något bättre resultat.
Det var en lång dag för oss, mig, Jolt och vår chafför Rosa.
Jolt har sköt sig utmärkt med beröm godkänt idag, inte ett enda pipande på hela dagen, jag vart lite orolig för henne för hon ville inte kissa i den anordnade rastgården man ska inte kissa i sågspån tyckte hon nog. Inte heller skita gör man på det, hon kissade första gången när vi rastade på väg hem och bajsade först när vi var hemma på kvällsturen.
När jag lyckats tyda hela kritiken så ska jag lägga ut den här till allmän beskådan.
Nu ska jag krypa längre ner under täcket och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar