En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 19 januari 2010

vilken start på dagen

Kliver upp som vanligt går ut med Underbara Jolt. Ser att barnen kliver upp. Sätter mig vid datorn och betalar räkningar.

Då kommer Erik på att han inte vet var han har fritidskortet som är nyligen uppgraderat på tre månader till för 575kr samt sin plånbok med minuten kort leg mm.

Jag har underbara barn men jag kan inte skälla på dem då blir de vidriga. Jag försökte tala om för Erik att nu kan du inte åka någonstans utan kortet synd för dig inte heller kan du köpa kläder som du tänkt för du kommer inte åt dina pengar. Då får han för sig att han inte ska gå till skolan.

Jag hade sett fram emot idag, tänkte ta med Erik till stan och handla men det tänker jag inte göra nu förrän han har fixat med korten och nytt leg och minutenkort.

Men sak är skönt jag har betalt alla räkningar som tillkommit pga att jag fick stroke idag plus min lilla röda är betald till sista kronan.

Jag vill in till Skövde och köpa en skrivare och en telefon men jag vet inte om jag orkar ska kanske ringa mamma och fråga om hon vill möta mig i Skövde kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar