En blogg om min familj och mina hundar

söndag 27 september 2009

Schappispromenad i Hällekis














Det var första gången jag Och Jolt deltog jag är en riktig irrpanna när det gäller att hitta till ställen och har ingen som helst tidsperspektiv. Men jag lyckades hitta och hade till och med tio minuter till godo duktig kicka. Jolt spydde dock på vägen dit lite slingrig väg eller kanske lite långt enligt henne.

Men hon uppskattade att träffa hundarna och människorna precis som matte.

Trött blev hon men inte tröttare än att hon efter några timmars vila hemma ville ut med kompisarna i Tibro på den vanliga kvälls rundan.

Men nu blir det nog till att ta det lugnt fram tills imorgon kväll på valpkursen.

Till Schappis promenaderna åker vi väldigt gärna igen, det var tal om att testa vallning också vore otroligt kul.

1 kommentar:

  1. Vad kul att vara på en träff med massor av hundar av samma sort. Fina bilder

    SvaraRadera