En blogg om min familj och mina hundar

torsdag 8 oktober 2009

Lite upprättelse

Igår kväll fick jag sms som gav min Erik lite upprättelse i alla anklagelser som haglat över honom på byn. En efter en börjar små ungarna tala om sanningen.
Och det de säger nu stämmer med det Erik sagt hela tiden.

Jag och Erik och Jolt har sovit i samma rum inatt, han frös i sitt, det var mysigt.

Jag är glad att jag trodde på honom han har inte gjort helt rätt och är definitivt inte skuldfri men han har inte gjort allt det de anklagade honom för.

Han hade gett cigg till två tioåringar, inte till fler som det påstods. Den ena av tioåringarnas svägerska hade gett honom cigg och det var hon som var mest upprörd löjligt är det bara.
Men nu snart kan jag lägga det bakom mig det börjar reda upp sig.

1 kommentar:

  1. Känns skönt när man har trott på ens barn och det visar sig vara rätt.

    Enzo tackar och skickar en puss till Jolt

    SvaraRadera