En blogg om min familj och mina hundar

fredag 25 september 2009

Bra och dåligt

Halsinfektion är vad jag har med kåvepenin och fullt sjukskriven tills nästa fredag som resultat. Jag har inte öron- eller lung-inflamation i alla fall.

Jag ska inte behöva oroa mig mycket för Jolts tand heller det brukar inte bli några större påföljder av en skadad mjölktand enligt diverse erfarna människor jag talat med idag.

Men jag hörde även att det går lus i Tibro, hittar dock inget på Jolt, har varnat de vi brukar gå med så de kollar sina hundar också.
Finns väl alltid hos någon men ju fortare det upptäcks desto bättre för alla.

Johan åkte till sin far idag men inte för att vara där utan för att gå runt Billingen med tält och sovsäck mm.
Han fick ett fritidskort med sig så att han kan ta bussen om han ledsnar och pappa inte är förmögen att hämta honom.

1 kommentar:

  1. Tack det var snällt sagt :-). Nu ska jag sticka iväg till Ikea och göra av med lönen ha en bra dag

    SvaraRadera