En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 22 september 2009

Har jag feber tro

Vaknade långt i förtid och hade ont och mådd tjuvtjockt, håller nog på att bli ett svin.
Halv sov två timmar innan jag somnade hårt, lagom tills det var dax att kliva upp. Svårt att komma upp vill bara sova och känner mig febrig,men jag har inte ro att ta tempen så jag klev väl upp då och nu sitter jag här.

Jolt har varit ute jag fick väcka henne. Vi gick bara i trädgården men vi körde lite följsamhet men något skitit blev det inte. Då får väl husse ta det när han vaknar om ett par timmar då.

Jag undrar var alla bra inlägg har tagit vägen som jag skrev när jag halvsov på sen natten.
De handlade om allt mellan himmel och pannkaka och lite till superbt forumulerat och inte ett stavfel.
En underbar dröm alltså.

Igår på jobbet gick ju häcksaxen sönder igen så jag har ingen egentlig plan för dagen blir nog tvungen att rensa rosor, En lång rabatt med kryprosor sär plantorna knappt lever men väl ogräset. Jag har propagerat för att ta bort rabatten i sex år det kommer aldrig att ske för det var ju jag som sa det.
"Trånga kalsonger" vill absolut inte lyssna på mig.
Jag är ju arbetare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar