En blogg om min familj och mina hundar

torsdag 24 september 2009

I en familj får man inte sova

idag känner jag mig allt annat än duktig. Kände på mig att något var på väg igår kväll så jag la mig strax efter åtta. Somnade som en stock men så började det
tio nio ringer min mamma hon vill vet ifall jag och Erik kommer idag.
sedan så är det en efter annan som ringer kommer in och vill något vid kvart i tolv kommer Johan in för att säga att nu var han hemma.

Han hade vikit av från vår runda när vi var ute med hundarna vid sju och gått utmed tågspåret (går inga tåg där) intill Skövde 2,5 mil c:a jag sa att du ska vara hemma klockan tio så vänd i tid men inte då.
Jag sms:ade under kvällen men han skulle ta bussen hem, när han kom till stationen i Skövde så fick han vänta en och en halv timme på nästa buss.
Duktig gosse.

Så idag har jag migrän och ska gå och lägga mig igen nu när jag rastat Jolt.

2 kommentarer:

  1. Ja jag mår bättre migrän medicinerna nu för tiden är bra. sova som efter hjälp är utmärkt.

    SvaraRadera