En blogg om min familj och mina hundar

fredag 25 september 2009

25 september jolt 4 månader


Idag fyller Jolt fyra månader.
hon har blivit en stor vovve. eller?

Jag hade så ont i fötterna att jag inte kom i väg till jobbet i morse örat värker också men jag tror inte det är öroninflamation. Min migrän har lagt sig nu har jag bara den vanliga huvudvärken. Har med vilje låtit bli tiparolen idag jag ska klara mig utan den.
Jag har fått en tid till en ungersläkare kul kommer inte att förstå vad hon säger som vanligt varför kan inte svenskar få tolk på vårdcentralen när de inte finns svenska eller korrekt svensktalande läkare? Jag vet ärligt tallat inte om jag skulle haft sjuk intyg från första dagen som jag är sjuk nu när jag är 25% sjukskriven.
Det visste inte vårdcentralen heller. Jag funderar i banerna om inte mina nu förvärrade besvär också hör till utmattningen och ångesten som jag redan är sjukskriven för.

Nu kom posten kanske Jolts tre meterskoppel kom nu ska springa och kolla. Springa ha ha stapla snarare.
Japp det var med, även kantarell söks boken jag beställt kom nu så nu har jag lite att plugga på.
Ska bara betala lite räkningar först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar