En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 29 september 2009

Dagen som i dag är, är en dag då jag är trött så trött




Idag har jag som titeln antyder trött så trött ville bara sova.
Men Jolt måste ut och jag får ju så förbenat ont om jag ligger hela dagen så jag går upp är uppe sen stund och lägger mig sedan en stund och går upp.... ja ni fattar va ett evigt rännande fram och åter till sängen.

Jolt och jag var till Bruks och spårade upp Dotties leksak Jolt spårade klockrent på Dotties spår men vårt eget gick inte lika bra. Men jag hittade min pannlampa. Så allt är väl.

Nu efter kvällspromenaden med kompisarna så är hon helt slut somnar så fort man sitter hos henne en liten stund, men vaknar om vi går därifrån.

Vi trodde att vi skulle få salladsbaren som vi har ute på blocket såld idag en man från Vänersborg kom men sedan blev det ingen affär, vad tror folk igentligen en ny salladsbar kostar kring 40 tusen vi begär 7 för den här. Inte tusan ser den helt ny ut då. Men tids nog så kommer rätt köpare upp till ytan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar