En blogg om min familj och mina hundar

söndag 27 september 2009

Vad konstigt det kan bli

under gårdagskvällen när vi tittade på film jag och Kalle så kom någon hem, Erik tänkte jag tidig idag med. Men icke då det var Johan han hade börjat gå vid tolv på lördag hemmåt från Papppa i Böja, han gick aldrig runt Billingen. När han det blev kväll så hade slagit upp tältet och somnat, men efter att han blivit väckt två gånger först av pappas tjej och sedan av pappa för att de ville veta att han var ok så hade han packat ihop tältet och börjat gå ingen. När han gått en stund hade en man stannat och tyckt synd om honom han var på väg till Karlsborg så Johan fick skjuts hem.

Erik ringde och ville sova över i Brittgården hos en kille Johan kallad Flötis seriöst namn eller hur. Ok man ska inte säga nej jämnt så det fick han. Även om jag mycket väl kan tänka mig att det dracks där, jag jobbar ju i det området så jag känner grabben men mest fadern han är trevlig men sonen strulig. "So What?" det är ju Erik också men jag vet i alla fall var han är och han ringer mig det känns jätte bra.

Hundtankar:
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Hällekis (om jag hittar dit) det är schappispromenad med schaopendoe klubben skaraborg idag. Första gången för mig och Jolt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar