En blogg om min familj och mina hundar

fredag 23 oktober 2009

basen är stabilt ostabil

Våra kvälls rundar börjar mer och mer bli jag och Ala med hundar, och emellan åt Rosa.
Men det är rätt skönt det med tycker jag det är Ala jag trivs bäst med och Rosa då kan man ha roligt även om man är arg eller kanske just därför att man är arg.

Det kan var ungar maken jobbet världen eller vad som kan man fräsa och svära över det en stund så kan man skratta åt det också.

Jag står för att jag är en rabiat tant med hund och tonårsbarn.

Jag är stabilt ostabil och det är Ala med så vi svajar ihop men i komplatibel fart så vi blir stabila i vår instabilitet.

Alla de andra som deltagit från och till i våra promenader kommer inte vid dåligt väder eller om man kan hitta något roligare att göra som att titta på film eller att städa.

Men viktigast för mig och Jolt är att Ala och Thor kommer, så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar