En blogg om min familj och mina hundar

fredag 16 oktober 2009

Vad använder de hjärnan till????????????

Ungar av idag har ingen aning om någonting. Inte mina när det gäller vissa saker i alla fall.
Erik ringde från skolan som upp gjort och talade om att han slutat så att han skulle få skjuts hem han är ju inte riktigt frisk än och det har snöat här idag helt korrekt. Vad som inte var korrekt var att han slarvat bort sin nya telefon.
Jag har typ ett och ett halvt år kvar på bindnings tiden med förhöjd avgift på den kul.
Det värsta är att han inte tycker att det är något att bli upprörd över.
Nej det är ju inte han som betalar räkningen.
Jag har i alla fall spärrat kortet så räkningen ska inte skena iväg ifall någon har snott telefonen.

Jag blir så sur när jag känner att allt blir fel på en och samma dag.
Kalle visste att jag hade velat åka in till Skövde idag men inte tusan klev han upp ur sängen för det inte.

Han hade ju inte gjort klart vad han skulle beställa för priser till TSK.
Kunde han inte bara följt med mig in för en gångs skull?
Inte åkte han upp till körskolan som han lovat att han skulle Erik som nu är 15 år lär ta körkort innan honom.
Ja jag har en arg dag idag.
Undra när jag ska lära mig att sätta mig själv först för det är ju i den saken allt bottnar jag vill serva alla andra först innan jag gör mitt eget.

Jag har bestämt mig för att jag inte ska köpa någon moped utan satsa på en dator bara till mig själv.

Enligt läkarens order så ska jag ju tänka på mig själv, men jag ska också undvika konflikter hur nu det ska gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar