En blogg om min familj och mina hundar

måndag 19 oktober 2009

The är bra på morgonen

Jag var ju vaken inatt som sagt typ en och halv timme innan klockan ringde somnade jag om, Jag drömde jätte konstigt att grannens hus brann ner och att jag bodde i ett hyres hus där det kom otäcka män som skulle förstöra. De började kasta saker omkring sig husets saker krukor och andra saker som stod i traps huset.

Jag sa till dem då sa de att de gjorde vad som föll dem in och att jag kunde ta min pappa (det skulle vara Kalle min man de hänvisade till) och min bror (skulle vara en bekant som jag inte själv har någon aning om vad han hade i min dröm att göra Mattias Natt-manen).
Både Kalle eller Mattias är Yngre än mig.
Ok att folk brukar att jag ser ut som sjutton men då menar de inte åldern sjutton.

Tyvärr så vet jag inte vad som hände sedan för jag vaknade men jag minns att jag blev hemskt arg, och antagligen spöade honom Jag är 158cm lång och inte vidare mycket för handgemäng.


Men nu ska jag ta mitt the och min hund och gå ut i trädgården. Kratta löv är bra morgon sysla inann man går till jobbet. Eller hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar