En blogg om min familj och mina hundar

torsdag 15 oktober 2009

Erbjudande


Jag fick idag ett Erbjudande att köpa en Cresent NV årsmodell c:a58.
Helt igenom gången och servad.
3000kr.

Är lite sugen minsann men jag vill ju ha min dator också.
490330

ASUS Eee PC 1008HA 10,1" Ruby Red
ATOM N280, 1GB RAM, 160GB HDD, Bluetooth, Webcam, XP Home
Den är Vackert Röd.

Frågan är vad har jag mest glädje av.

Om jag köper mopeden kan alla i familjen köra den lagligt.
Om jag köper datorn har jag alltid en dator att tillgå även om Erik vill lana med Mike.

Svårt val.
Mopeden kan mycket väl bli körd till skrot på ett år. Men den är ju kult helt underbar modell. Om jag kommer så långt att jag ska titta på den live så ska jag ta med Rosa han kan en del om mopeder mer än mig i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar