En blogg om min familj och mina hundar

måndag 26 oktober 2009

En lycklig familj

Johan är lycklig nu för hans tjej Rianna har kommit hit för att stanna över lovet.
Erik och jag var olydiga och gick själva och åt på kinaresturangen idag, det är så mysigt att få vara med honom själv han är en sån son som manipulerar sin mamma precis lagom mycket för att jag ska känna mig bekväm med det.

Han stöder mig faktiskt också han är inte bara till besvär snarare tvärt om, han talar om för mig när jag måste stanna hemma för att jag är för sjuk. Det är en stor brist jag har att jag inte kan lyssna tillräckligt på min egen kropp men jag övar mig.

Kalle blev klar med att hjälpa en vän med in inrednings detalj som skulle monteras idag det tyckte han var skönt jobbigt att ha saker som ligger över en.

Så idag är vi på det stora hela en nöjd familj vad jag vet i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar