En blogg om min familj och mina hundar

onsdag 14 oktober 2009

Onsdag sjuka barn sopor och styrelsemöte

Det är väl min kommande dag i korthet. Bägge pojkarna är sjuka nu Erik vill gå men får inte för mig han har för hög feber Johan mår skit och får bli hemma han med.

På jobbet är de sophantering spännande värre.

Till kvällen så ska jag på styrelse möte med Fiskeklubben vi ska ta beslut om när vi ska ha halvårsmötet ett datum beslut alltså.

Jag kommer att missa sexpromenaden synd, jag hade tänkt be Johan gå men nu är ju han sjuk också så då får jag gå innan mötet med Jolt och en kortare tur efteråt det blir säkert bra.

Jag såg på kompisens blogg att han blivit arbetslös igen, inte så bra de har precis köpt hus men och andra sidan så hinner han ju greja i nya huset. Jag tror inte deras boende kostnader blir mycket mer än om de bott kvar där de bodde förut hyran går upp rätt rejält där nu. De slipper att ha en jobbig granne och en sur och trång kalsongad hyresvärd. Grattis till den vinsten säger jag.

Kalle min man han vann på lången eller bomben eller vad det var igår igen han har flytt nu. Fyra dagar med vinst av fem snitt vinst per dag c.a fem hundra tror jag.
Han spelar inte stort då varken vinner eller förlorar man stort men han ligger plus just nu grattis till det med.

Nu ska jag ut och skrapa bilen efter att jag ringt Johans lärare och sjuk anmält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar