En blogg om min familj och mina hundar

måndag 2 november 2009

EEG måndag

Måndag igen men jag ska inte till jobbet idag. Istället så har jag tid för EEG undersökning på KSS i Skövde, inte jätte upplyftande jag får inte ens sov morgon ska ju väcka resten av familjen. Johan blir nog hemma idag hans mage värker.

Kalle ska med mig så han måste upp. Ala ska ta ut Jolt när hon tar ut Thor om hon inte måste sitta på vårdcentralen halva förmiddagen hennes pojkar har inte frisknat till sedan förra veckan snarare har de blivit sämre.

Jag vart lite sur nu på morgonen för jag hittar inte mina gips avgjutningar av mina fötterna, hade tänkt beställa nya sko inlägg när jag ändå var på KSS. Vi ska beställa priser till fiska klubben och köpa nytt hjul till Alas cykel eftersom Erik haft sönder den för henne.

Så det tar nog ett tag innan jag är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar