En blogg om min familj och mina hundar

måndag 2 november 2009

En tredjedel av hjärnan vilar

Det är som jag alltid sagt jag utnyttjar inte min fulla kapasitet.
När jag idag gjorde EEG undersökning så fick inte en tredjedel c:a av elektroderna någon signal, alltså vilar en tredjedel av min hjärna hela tiden.( eller så fattas en tredjedel) Men jag tycker att jag klarar mig rätt bra ändå.

Antingen så är det så eller så är jag för blåst för att begripa att något är riktigt galet. I vilket fall som helst lider jag inte av det.

Nu är det i alla fall gjort, nu får jag vänta fjorton dar eller så innan jag får läkarens utlåtande på resultatet.

Jag fick det gjort trots att bilen krånglade igår plus att jag tagit fel på tiden men upptäckte det så att jag åtmintone hade en halv timme på mig att ta mig från Tibro till KSS. I tid kom jag utan att köra för fort.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att både bil och att komma i tid funkade.
    Tack för den trevliga promenaden nu ikväll, den uppskattades av både mej, Adam och hundarna. Ha det så bra och sov gott.
    Hörs i morgon.

    SvaraRadera