En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 3 november 2009

Vettig fritid ska alla få ha.

I kväll på promenaden blev vi fyra hundar och fyra förare jag Ala Rosa och Adam, med Jolt Thor Cia och Sigge. Vi gick inte så långt och länge som vi brukar dels för att varken adam rosa eller ala mådde bra och dels för att jag skulle hämta Erik efter det att han tränat på gymmet.


Han ska börja med det från och med nu, vi har skrivit kontrakt på sex månader till att börja med så får vi se hur mycket han utnyttjar det.

Det kommer att kosta mig en del, men jag tycker att det är en vettig sysselsättning för honom om han utnyttjar det till fullo utan att slita ut sig.

Han får delta i alla lektioner som hålls på gymmet samt träna så mycket och när han vill under hela dagen. Personlig tränare finns att tillgå för ett eget träningsprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar