En blogg om min familj och mina hundar

lördag 7 november 2009

Idag sov jag ända till klockan halv tio väldigt länge för att vara mig. Jag var vaken en sväng vid sex och hjälpt ut Jolt hon hade gått vilse och hamnat under sängen och kunde inte komma fram.

Idag så är det stor invigning av torget här i Tibro kommunpolitikerna har gjort slut på pengar och ändrat hela torgplatsen inte vet jag om det blev bättre, träden lär aldrig må bra de har inte tagit bort planterings säckarna och planterat pelar eken allt för tätt. Jag begriper inte hur någon ska kunna rensa ogräs och kratta löv där.

I alla fall så innehåller den stora invigningen en modeshow för hundar det ska bli kul att se.
Sedan så har vi en TBK promenad på vårt program klockan två från ankdammen strax bredvid. Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar