En blogg om min familj och mina hundar

måndag 3 januari 2011

Res och tävlings feber, nej då inte alls

det är nog pga att jag inte har resfeber som jag går igenom vad som ska med två dar innan avresa. Funderar på alternativa packningar.
Mäter upp mat i portionsförpackningar till Jolt ett par portioner extra "tänk om vi bli sittande på tåget".
Har en brask sängplats beredd om systers familj inte ska vara friska nog för besök.
Skriver ut karter över utställningsringarnas placering mm.

Ännu har jag inte packat en enda sak till mig själv, vad behöver jag det kvittar.
Vad behöver jag ha till Jolt ALLT verkar det som, nej riktigt så illa är det inte än.

Men nu sa de att de skulle bli massor av snö, då är det inte så smidigt med en kärra med små hjul till transport buren.
Kanske bättre att ta tygburen som går att fälla ihop, men jag tycker bättre om den hårda plastburen med Jolts namn på.


Nåja det blir som det blir får se på onsdag vart jag ska åka först och främst sedan vad jag ska ha med mig. Eller tvärt om....

Har Jolt kvar några tover föresten måste checka det igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar