En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 4 januari 2011

Sov lugnt

Nu har jag bäddat rent i sängen med nya 8kg täcket, check
Packningen klar inför avfärd imorgon 13,52 check
Jolts snö skydd färdig inpassat, trots trilskandes nålar och symaskin. check
Handifon, headset, telefon och dator laddat fullt batteristyrka, check
Familjen medveten om att jag åker, check
Presenter införskaffade, check

Nu ska jag bara själv komma till ro så att jag är full laddad imorgon.
Hur nu det ska gå till har ju haft resfeber i flera dagar nu, varför undrar man?
Kanske jag är lite medveten om att risken, för att jag ska göra något som inte faller min storasyster i smaken är stor. Speciellt när jag själv börjar bli sliten.


Ska bli intressant att se om jag märker någon skillnad på täcken. Än så länge känns täcket bara bra.
Men det får bli som det blir i värsta fall åker jag till pappa den andra natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar