En blogg om min familj och mina hundar

onsdag 23 december 2009

Att det ska vara så svårt

I förmiddags så skickade jag ett sms om att jag behövde min furminator som jag haft utlånad tillbaka, det vore bra om jag fick hem den innan två då vi skulle åka.

Visst det skulle jag få, Rosa skulle komma med den sa Nettan.

Klockan gick ingen furminator.

Varför skulle Rosa komma den han har inte lånat den?

När jag var hos min mamma skickade jag ett nytt sms och sa till att hon kunde lägga den i brevlådan. Samt att det var dålig att hon inte lämnat den när jag bad om det.

Vi kom hem jag kollade brevlådan ingen furminator där.

Nu hade jag ledsnat så jag skickade ett nytt sms nu till Rosa han kom ner med den inom tio minuter.

Att det ska vara så svårt att lämna igen något man lånat.

Rosa hade ingen anledning att springa Nettans ärenden men han gjorde det för min skull.

När han sedan satt här och fikade så försökte hon få honom att springa fler ärenden åt henne, knappast att han gjorde det.

Han skulle hem och göra Jansson som han skulle ta med på knyttisen hos Ala som han ska till imorgon, inte har han tid att springa hennes ärenden.

Hon har en hund som behöver rastas gå själv människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar