En blogg om min familj och mina hundar

lördag 19 december 2009

Phu

Jag kom iväg in till stan åkte snåskjuts på Ala och Thomas när de skulle in.
Till Erik köpte jag en Wake up light -väckarklocka. Sedan hittade jag något litet till "Tonårsprinsessan" (Rianna) och en prydnads sak till svärmor.
Vi brukar köpa en blomuppsättning till henne men jag blev förtjust i denna prydnads sak.

Så nu är jag klar med julklapps inköpen.

En till äldste sonen Johan
En till Yngste sonen Erik
En till svärdottern Rianna
En till svärmor Lillian
Till min mor och Ingmar ska jag köpa en blomuppsättning
Min far och hans Britt-Marie får något när jag träffar dem
Mina syskon är för många att rabla upp men de och deras familj får min önskan att de får en bra jul annars så skulle jag inte kunna äta förrän framåt sommaren om jag skulle ge dem vad de är värda. Jag älskar dem alla men är fattig människa.
Min kära make får också klara sig utan present vi ska istället köpa något till hela familjen i mellan dagarna.

2 kommentarer:

  1. Nej men du köpt en julklapp till mig också! xP Det hade du inte behövt. ^-^

    Men vilken tur att jag har något fint till dig med =D Till Kalle med, men ni får ju tillsammans. =)

    Kram från Rianna!

    P.S. Jo, jag och Johan ska se på Avatar, men jag "förhandskollade" på den... xP

    Du och Johan skulle se den i 3D va? Jag lovar, det behövs nog inte att se den i 3D, man känner sig illamående bara av vanliga versionen. Bara som en förvarning! x)

    SvaraRadera
  2. Men Avatar äger i vilket fall som helst, den är skitbra, så den rekommenderas! Kram Rianna

    SvaraRadera