En blogg om min familj och mina hundar

fredag 11 december 2009

Torsdag

Idag så hade jag sjukgymnastik igen. Jag fixade nästan hela programmet bara en station utelämnad, på måndag tar jag den med.

Johan skulle på fågelviks variant av nobelmiddagen idag så han tog sin kostym som han fick av pappa i helgen, han är riktigt stilig i den må jag säga.

Ala hittade min hundgodispåse som jag tappade på vår promenad igår, tack snälla Ala.

Hennes son Adam fyllde 11år, grattis lilla odåga.

Rosa gick med mig tillsammans med Jolt och Chia till Sparhuset och köpte trosor till mig, trosmonstret har slagit till och snott de flesta av mina och nej det är inte Jolt.

Nu är det så där jobbigt att somna igen, och jag som har tid att passa i morgon förmiddag.
Jag har tid till Öppen Psyks Kurator klockan elva. Hoppas hon kan hjälpa mig att fylla i blanketter och anmälan av läkaren som skickade hem mig från akuten, samt kanske jag kan få svar på om jag haft stroke eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar