En blogg om min familj och mina hundar

fredag 4 december 2009

En vanlig fredag i en vanlig stad i en "vanlig familj"?

Fredag ja idag så var jag med Erik till läkaren igen, han var ju önskad tillbaka av läkaren igår. Idag sa proverna det samma som igår för höga värden. Så han fick en medicin som ska hjälpa honom bättre än vad penicillinet gjorde sist sedan så ska tillbaks och ta prover när han ätit sin tio-dagars kur av den här medicinen. Hoppas den hjälper bara.

Själv hade jag tid hos sjukgymnasten vi plitade ihop ett tränings program till mig som jag ska göra måndagar och torsdagar i grupp nere i sjukgymnastikens lokaler.

Rosa var här stor dela av eftermiddagen och kvällen vi var på promenad med Ala hon hade bara Thor med sig idag.

Johan har åkt till pappa och Erik ska sova i B-gårn hos kompisen Johan där. Han gick till skolan efter det att vi varit hos läkaren trots att hon tyckte att han skulle vara hemma idag också, men vill han inte vara hemma så vill han inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar