En blogg om min familj och mina hundar

lördag 19 december 2009

En klapp klar bara resten kvar

I går fick jag köpt den första julklappen en till Johan. Jag kommer ju inte in till Skövde så lätt och här i stan finns inte vad jag vill ge.

Jag har nu betalt av räkningar så nu är mina pengar nästan helt slut, jag vet ju inte när det kommer in nya så det blir som det blir med allt.

Ungarnas betyg var inte allt för hemska Johans är alltid ok men även Erik har fått till ett par vg:n.

Jag borde åka in till Skövde och handla be Rosa köra eller något men jag vet inte om jag ids.

Jag funderar på en "wake up" lampa till Erik kan det vara något?

1 kommentar:

  1. Ja jag är riktigt nöjd. Det är fördelen med att bo i lägenhet mot hus, att det blir gjort när man vill :-) Skönt att börja köpa julklappar, jag är så gott som klar, köpte nästan allt i Ullared, skönt. Hoppas du får en bra helg

    SvaraRadera