En blogg om min familj och mina hundar

lördag 5 december 2009

Att sova

Jag kan inte förstå varför jag bara vill sova.
På morgonen går jag upp mellan sex och åtta beroende på när jag somnade och var ute med Jolt kvällen innan, så långt är det bra. Men efter att varit ute med min underbara busa så går jag och lägger mig igen efter någon timme sedan så sover jag till minst elva.

Kanske är jag vaken en stund igen och går ut med Jolt igen sedan behöver jag strax sova igen. så håller det på hela dagen vakna ut med Jolt handla kanske på samma gång sedan laga mat och sedan sa
sova igen, är det normalt så säg?!
Jag tror inte det är det i alla fall.

Idag så har jag avstått citadonen under dagen får se om det får någon verkan på min vakenhetsgrad.
Hoppas det.

Annars så kanske jag har en skall skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar