En blogg om min familj och mina hundar

måndag 28 december 2009

Ågot på besök.


Min kära syster Ågot var här på besök idag med sig hade hon två av hennes och Mats barn. Erik och Anton. Erik och Axel är Ågots bonusbarn men det bryr inte jag mig om det är mina grabbars kusiner oavsett.

Mats och Axel resten av familjen var Lund på handbollsläger.

Det var riktigt roligt att ha dem här ett par timmar de sover hos vår mamma i Tidavad, på förmiddagen så hade de varit i Skövde och åkt i pulkbacken på Billingen tillsammans med Ågots kompis Annsofi som bor i Stockholm men har firat jul hos släkt i Skövde.

Mina grabbar Johan och Erik älskar verkligen sina kusiner och framför allt lillen Anton 4 år fem om 9 dagar.

Erik hade köpt en leksaksbil till honom när han var i stan idag. Jag och Johan köpte uno spel till dem alla tre samt lite pennor och rit block.

Allt var till belåtenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar