En blogg om min familj och mina hundar

onsdag 23 december 2009

jul firandet är av klarat.

Lilla jul hos min mamma avklarad. Allt gick bra pojkarna vart inte ovänner en enda gång idag utan var istället riktigt snälla emot varandra. Mot mormor och Ingmar är de alltid trevliga.
Alla vart nöjda och mätta, Roger (barnens far) kom och hämtade dem där, de firar alltid stora jul med farmor.
Erik kommer antagligen hem på juldagen medan Johan stannar tills den 28 dec.

Jolt stor trivdes med min mammas hund Jagger, sedan så var min mamma olydig och gav Jolt köttbullar i Jaggers matskål, hon får ju inte äta människoföda inomhus har jag sagt om och om igen.
Men det är jul ju säger mormor, so what det vet väl inte hon vad det är hon är hund.

Jag blir faktiskt ledsen när min omgivning sabbar min uppfostran av min hund.
Men jag är ganska säker på att hon inte gör det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar