En blogg om min familj och mina hundar

tisdag 13 oktober 2009

En lite vackert röd

Jag har funnit den datorn till mitt liv.
En lite vackert röd asus. Enkel sak med xp i.
Det enda som hindrar mig från att beställa den är samvetet har jag verkligen råd?
Och jag ska nog betala kläderna vi köpte först, har satt undan pengar till dem som ligger och bränner men räkningen kommer ju aldrig ska ta på postförskott nästa gång då blir det betalt med en gång eller betala via nätet innan leverans som jag gjorde med Eriks skjorta.

Men tänk en egen dator som bara jag hålls med. Då kan vi rensa den stationära helt och hållet så att Erik kan ha den till sitt wow spelande och ha den på sitt rum.

Vilket i sin tur innebär att jag kan få in mitt skrivbord i mitt rum och att det blir mer space i vardagsrummet.

Rara Rosa sa igår "ta vad du vill bara du tar en asus så är du säker på att komponenterna passar tillsammans och är stabila ihop".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar