En blogg om min familj och mina hundar

måndag 5 oktober 2009

Kan man ha fysisk ångest?

Jag har det idag i alla fall. Måste jobba idag tungt.

Jolt blir 19veckor och väger 7,7kg hon växer alltså lite lagom mycket per vecka.

Man kan bara konstatera att jag är lätt väckt, i morse vid halv fem så fick sonen ett sms på sin telefon, som han har i sitt rum på övervåningen. Jag sover in under men vaknade av det som om den låg inne i örat på mig. Han har ett lätt Buzz ljud och vibrator som indikator på att han får sms.
Jag är nog inte normal någonstans.
Sedan var det så klart lögn att somna om.

Ångesten inför att jag ska jobba satte in fysisk smärta bara av vetskapen att jag ska jobba.

Och då trivs jag ändå med mitt jobb! Det är bara en arbetskamrat som jag inte riktigt kan med och en i chefsbefattning som ständigt har trånga kalsonger strukturen på arbetsplatsen kunde man önska sig mycket av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar