En blogg om min familj och mina hundar

torsdag 15 oktober 2009

Gymnasie information

Ikväll så fick jag hoppa över kvälls turen med Ala och gänget ännu en gång, men Johan var snäll och tog Jolt dit.
Nyboskolan hade öppet så att de olika gymnasie programmen och skolorna i när området kunde presentera sig och göra reklam för sin sak inför oss föräldrar och våra tellingar.
Min Kära Erik som varit sjuk en vecka fick orka att följa med dit, han vet inte alls vad han ska välja elprogrammet vore nog bra för honom det ger ett yrke är mycket praktik samt ger högskole kompetensen, men han är orolig att han inte har betyg som räcker till.
Det är upp till honom att läsa sina läxor.
Jag hjälper honom om jag kan, men han har svårt att komma dit hän att han tar upp böckerna.
Det är ingen ideé att jag tjatar på honom han fungerar som Kalle där låser sig direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar